Home > Nieuws > Raak Destelbergen komt op voor verenigingen

Raak Destelbergen komt op voor verenigingen

Raak Destelbergen trok begin mei de straat op met een flyeractie. De boodschap? De gemeente mag de noden van de Destelbergse verenigingen niet uit het oog verliezen.

“Het is belangrijk dat de gemeentelijke infrastructuur betaalbaar blijft, en dat de gemeentelijke dienst hun ondersteunende rol voor verenigingen blijven spelen”, klinkt het. De Raak-vrijwilligers spraken voorbijgangers aan om hen een flyer en een woordje uitleg te geven. Buurtgerichte sociale actie: helemaal Raak!

Meer nieuws